3 mylné představy o opravách mobilních telefonů

Mýtus číslo 1: "Oprava v servisu zruší mou záruku" Obecně platí, že mobilní telefony mají omezenou jednoletou záruku, která obvykle nezahrnuje náhodné poškození, jako je rozbitá obrazovka. Takže skutečně nehrozí, že byste ztratili svou záruku, když jdete do opravny. Někteří poskytovatelé mobilních služeb se mohou pokusit přesvědčit, že oprava není možná a že musíte koupit nový telefon. Avšak servis, který nabízí opravy i mimo záruku, vám poskytne klid, protože většinou budou technici schopni váš telefon opravit, což je ve většině případů cenově dostupnější než koupě nového telefonu.

Mýtus číslo 2: "Oprava telefonu je drahá" I když je to relativní a závisí na místě, průměrná cena opravy iPhonu nebo Samsungu je obvykle o 20-25 % nižší než cena nového telefonu. S ohledem na časté používání telefonu je to relativně malá částka za opravu, která vám umožní, aby váš telefon fungoval jako nový.

Mýtus číslo 3: "Můžu si telefon opravit sám" Samostatná oprava telefonu se může zdát lákavá, zejména když si můžete zakoupit náhradní díly online. Nicméně ve většině případů skončíte v servisu, aby vám pomohli, až se dostanete do zoufalé situace. Oprava chytrého telefonu není složitá, ale vyžaduje trpělivost a pevnou ruku. Často dochází k dalším problémům, pokud se pokoušíte o domácí opravu, než jaké problémy telefon původně měl. Pokud si nejste zcela jisti, co děláte, je lepší se vyhnout samostatné opravě a svěřit technické aspekty a řešení profesionálům.

Neměnná pravda: Technici z IPHONEXPERT.CZ vědí, co dělají Ať už jste zlomili obrazovku, ponořili telefon do vody nebo se vám prostě nepodaří telefon zapnout, zastavte se v servisu IPHONEXPERT.CZ. Odborníci na různých místech vám mohou pomoci s opravou telefonu a informovat vás o předpokládané době opravy a nákladech.